Ja też jestem CEO – czyli z czym musi zmierzyć się start-up, aby efektywnie prowadzić działania PR.

Masz start-up, jesteś przekonany, że to super pomysł na biznes, który chwyci – bo przecież inaczej byś go nie robił – i chcesz podjąć działania z zakresu Public Relations. Oto 3 rzeczy, które musisz przepracować, aby efektywnie wykorzystać ich potencjał.

Doświadczenie pokazuje, że przychodzi taki moment, w którym start-up, na którymś etapie rozwoju (często już w momencie szykowania się do debiutu na rynku) – odczuwa potrzebę profesjonalnych i regularnych działań PR. W praktyce okazuje się, że potrzeba i gotowość do ich realizacji leżą na dwóch przeciwległych biegunach.

W naszym artykule w magazynie Marketing i Biznes znajdziecie opisane 3 wyzwania przed, którymi stają start-upy i ich agencje PR.

Link do pobrania magazynu: http://marketingibiznes.pl

Recent Posts

Leave a Comment